Je bent er klaar voor om je merk serieus te nemen.
Stop met het overtuigen van potentiële klanten, laat je merk dat voor jou doen.
Je merk is er al.
Het zit in je hoofd. In je hart. In je verhaal. Maar (sorry, eerlijk is eerlijk): niemand ziet het nog helder. Mensen hebben al een idee, beeld en verhaal gevormd van wat je merk is. Of je dat nu wil of niet.
Daarom bestaat kernn. Ik trek het échte verhaal uit je. Laag na laag.
We vertalen wie jij écht bent — naar een merk dat klopt én blijft kloppen. Dat duurzaam mee kan groeien. Geen one-size-fits-all, wél een merk dat voelt als je lievelingstrui: op maat gemaakt, comfortabel, jezelf. Alsof het eigenlijk altijd al zo moest zijn.
Ik ben Lize.
Hi! Achter kernn. schuil ik - Lize D’haese. Al rollend ga ik op mijn skateboard door het leven. Dat doe ik met twee poezen en een behoorlijke collectie broekpakken aan mijn zijde.
Al op vrij jonge leeftijd ontdekte ik dat ik m’n eigen pad wou bewandelen. Waarschijnlijk zoals jij dat nu ook wil of al doet. Een stevige burn-out op mijn 25ste zorgde ervoor dat ik een andere weg wou inslaan.
Als de grond plots onder je voeten lijkt te verdwijnen, moet je zelf weer gaan timmeren. Dat deed me inzien dat ieder steentje dat ik zelf legde, me op het einde van de rit een huis gaf dat stabiel stond en waarin ik véél liever vertoef.
Enfin, genoeg metafoortjes! Om maar te zeggen dat ik begrijp hoe eng het is om te springen, te zoeken en je eigen merk uit te bouwen. Maar ik weet nu ook als geen ander, hoe belangrijk het is dat je dichtbij jezelf blijft en van daaruit onderneemt. Een merk waar je niet volledig achter staat, gaat nooit dezelfde resultaten geven dan iets wat natuurlijk aanvoelt. Als van jou!
Laat me even een tijdje terug gaan in de tijd.
Meer dan 8 jaar ben ik bezig met ondernemen. Waarvan ik al 4 jaar stevig aan het bouwen ben - zowel letterlijk als figuurlijk. Bouwen kreeg een heel nieuwe betekenis toen we startte aan de grootste renovatie van ons leven. Ik bouwde niet meer alleen aan een huis, maar ook aan een thuis waar ik met kernn. kan werken op mijn ritme, wanneer de inspiratie flowt. Ik kan nu dagelijks verder timmeren aan mijn zaak, persoonlijke groei en die van mijn klanten. Ik kan terugkeren naar de kern van mijn dromen en die van mijn klanten zoeken, vinden en uitwerken door middel van een personal branding die écht bij hun past.
Dat is zeker niet altijd zo geweest. Als student-zelfstandige startte ik wel met het opbouwen van klantenrelaties en deed ik ervaring op in grote spelers binnen de communicatiewereld. Bij Today Branding leerde ik mijn passie voor een sterk merkverhaal kennen terwijl Happiness Brussels mijn ogen opende voor de kracht van een sterke strategie en storytelling.
Mijn werkervaring bij Bridgeneers en Uncompressed bracht me inzicht in het bouwen van bruggen tussen klant en communicatie. Ik bouwde er logo’s en huisstijlen voor onderandere stad Tienen en Sogent, Belnet, maar werkte ook mee aan de visuele stijl van campagnes voor Go! onderwijs, VRT, Essenscia, Unizo, de Vlaamse Overheid, Sociaal Europa, 30CC, etc.
Daarnaast bouwde ik als freelancer ook aan merken voor DPG media zoals MediaCafé, Indebuurt en Vtwonen en stond ik andere brandingbureau’s zoals MENTALL bij in hun brandingtrajecten.
Zij vonden hun kern.