Je bent klaar om je merk serieus te nemen.

Stop met het overtuigen van potentiële klanten, laat je merk dat voor jou doen.

Je merk is er al.

Het zit in je hoofd. In je hart. In je verhaal. Maar ziet iedereen het nog wel helder?

Mensen hebben al een idee, beeld en verhaal gevormd van wat je merk is. Of je dat nu wil of niet.

Daarom trek ik het échte verhaal uit je. Laag na laag. We vertalen de essentie — naar een merk dat klopt én blijft kloppen. Dat duurzaam mee kan groeien. Geen one-size-fits-all, wél een merk dat voelt als je lievelingstrui: op maat gemaakt, comfortabel, juist. Alsof het eigenlijk altijd al zo moest zijn.

Ik ben Lize.

Hi! Achter kernn. schuil ik - Lize D’haese. Al rollend ga ik op mijn skateboard door het leven. Dat doe ik met twee poezen en een behoorlijke collectie broekpakken aan mijn zijde.

Al op vrij jonge leeftijd ontdekte ik dat ik m’n eigen pad wou bewandelen. Waarschijnlijk zoals jij dat nu ook wil of al doet. Een stevige burn-out op mijn 25ste zorgde ervoor dat ik een andere weg wou inslaan.

Als de grond plots onder je voeten lijkt te verdwijnen, moet je zelf weer gaan timmeren. Dat deed me inzien dat ieder steentje dat ik zelf legde, me op het einde van de rit een huis gaf dat stabiel stond en waarin ik véél liever vertoef.

Enfin, genoeg metafoortjes! Om maar te zeggen dat ik begrijp hoe eng het is om te springen, te zoeken en je eigen merk uit te bouwen. Maar ik weet nu ook als geen ander, hoe belangrijk het is dat je dichtbij jezelf blijft en van daaruit onderneemt. Een merk waar je niet volledig achter staat, gaat nooit dezelfde resultaten geven dan iets wat natuurlijk aanvoelt. Als van jou!

Laat me je even meenemen naar het begin.

Meer dan 8 jaar geleden begon mijn ondernemersverhaal. De laatste 4 jaar bouwde ik volop — aan een thuis, mijn eigen stekje in Hasselt. Maar ook aan mezelf, kernn. én mijn klanten. Toen we ons huis renoveerden, kreeg ‘bouwen’ plots een veel diepere betekenis. Ik creëerde een plek waar ik kan werken op mijn ritme, wanneer het stroomt. Waar ik mag terugkeren naar de kern — van mijn dromen én die van anderen.

Voordien deed ik dat als student-zelfstandige en bouwde ik daarna al ervaring op bij grote spelers. Bij Today Branding ontdekte ik de kracht van merkverhalen. Happiness Brussels wakkerde mijn liefde voor strategie aan. Bij Bridgeneers en Uncompressed leerde ik bruggen bouwen tussen mens en merk. Ik werkte aan identiteiten voor o.a. Stad Tienen, Sogent, Belnet, Go! onderwijs, VRT, Sociaal Europa, en meer.

Als freelancer hielp ik ook al DPG Media (Vtwonen, Indebuurt, Media Café) en brandingstudio’s zoals MENTALL bij het vormgeven van sterke merken.

sogent - logo - gent - branding - merkstrategie
DPG Media logo - branding - merkstrategie
stad tienen - logo - branding - merkstrategie
Mentall Hasselt - logo - branding - merkstrategie - Limburg
Uncompressed logo - Leuven - branding - logo's - huisstijlen
Bridgeneers logo - Leuven - communicatie bureau - marketing agency

Zij vonden hun kern.