
Maak van personal branding je kernzaak.
Je weet wie je bent, wat je wil betekenen — maar hoe vertaal je dat naar een merk dat net zo krachtig en helder voelt als jouw verhaal?
Sterke merken ontstaan van binnenuit. Geen façade, maar een merk dat klopt in alles wat je doet. Zodat jij niet harder hoeft te roepen, maar gewoon beter wordt gehoord.
Ontdek welk traject bij je past
-
Merkstrategie
Van jouw kern naar heldere keuzes
Hoe scherper jij weet waar je voor staat, hoe makkelijker het wordt om de juiste beslissingen te nemen voor je merk. In onze workshops brengen we samen jouw missie, visie, kernwaarden — jouw verhaal — tot leven.
Niet als losse begrippen, maar als richtingaanwijzers voor je communicatie en keuzes. Zo krijg je niet alleen inzicht, maar ook de woorden en structuur om je merk met vertrouwen uit te dragen — op een manier die volledig klopt bij wie jij bent.
-
Personal branding
Jouw persoonlijkheid, zichtbaar en visueel krachtig vertaald
Een sterk merk is geen toevallig samenraapsel van kleuren en vormen, maar een bewuste vertaling van wie jij bent en wat je uitstraalt. Bij kernn. maken we van jouw persoonlijkheid en waarden een visuele én inhoudelijke identiteit.
Zo wordt je merk een herkenbaar geheel dat je met trots laat zien en dat jouw ideale klanten moeiteloos herkennen als ‘typisch jij’. Geen standaard sjablonen, maar een merk dat voelt als vanzelfsprekend — omdat het tot in de kern klopt.
-
Merkversterking
Je merk sterk en herkenbaar houden, elke dag opnieuw
Jouw merk leeft, ook na de lancering. Met de nodige nazorg zorgen we ervoor dat jouw visuele stijl en communicatie overal consequent doorgevoerd wordt — van je social media tot je verpakking. Geen losse flodders, maar een sterk, herkenbaar geheel. Zo kan jij je focussen op je werk, terwijl je zeker weet dat je merk blijft uitstralen waar je voor staat.
We denken strategisch én creatief met je mee, zodat jouw merk blijft groeien en de juiste mensen blijft aantrekken.
1
START
Merkstrategie
MISSIE & VISIE • KERNWAARDEN
POSITIONERING • TONE OF VOICE
MERKARCHITECTUUR • MERKNAAM
ONDERSCHEIDEND VERMOGEN
→
2
CREATIE
Personal Branding
LOGO • KLEURENPALET • TYPOGRAFIE
BEELDTAAL • FOTOGRAFIE • GRAFISCHE
ELEMENTEN • ICONEN • ILLUSTRATIES
→
3
GROEI
Merkversterking
SOCIAL MEDIA TEMPLATES • WEBSITE
DRUKWERK • VERPAKKINGEN
ILLUSTRATIES
HET RESULTAAT?
Rust in je hoofd, kracht in je merk. Je staat stevig achter je verhaal, trekt klanten aan die écht bij je passen en je weet dat je merk niet zomaar mooi oogt, maar klopt tot in de kern. Zo wordt jouw merk een vanzelfsprekend verlengstuk van jezelf.
Zij vonden hun kern.